Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Love AIK-aren - 30 maj 2009 21:42

Ellinor vann Robinson 2009.Det tyckte jag hon inte var värd.Jarmo skulle ha vunnigt han var dubbelt så stark han åt allt han har fem gånger så mycket muskler.Man kan chatta med Ellinor gå in på www.tv4.se skriv grjer där.Hon med den där runda ringen vann.

I morgon är det mini marathon jag är laddad.

Av Love AIK-aren - 30 maj 2009 15:33

Nuhar jag kommigt hem från badet.Det var faktis kul.Jag och mamma gick dit.Sen sa pappa att en kompis som heter Gabriel var där.Jag hoppade i han hade några kompisar och dom hade en boll så vi spelade i vattnet vi körde apa.Det var kallt i vattnet och jag gick upp och körde fotboll med Gabbe.Sen när han hoppade i då köpte jag en glass.När jag hade ätit den så stack vi och duschade i varmt vatten.Så hoppade vi i det stickdes.Jag hade tänkt att ta med mig Måns men han svarade aldrig.Vi körde också vem som kunde hålla balansen längst jag vann för han gav upp för han skulle köpa en glass vi gjorde det på avspärrningslinor.Det var en kille som sköt oss med vattenpistol .Vi hade tänkt att åka och se dom i marathon  men vi hann inte.Nu snart ska jag på fotbollsträning.Gabbe hälsar också!

Tjao!

/Den blöta AIK-aren

Av Love AIK-aren - 30 maj 2009 10:00

Nu ska vi sticka och bada.Ingen kompis svarar det kommer att bli as tråkigt.Jag ska vara där med Ville, Alva, Sofia, Isak, Axel och Thea alla är små.Sen ska jag på fotbollsträning om jag orkar ?15.30.Hatar mamma och pappa dom tvingar mig jag kan bara säga .

Tjao!

/Den arge AIK-aren

Av Love AIK-aren - 30 maj 2009 07:23

I helgen ska jag springa mini marathon.Det är 2140 meter man kan ta vätska vid 1900 meter men det tänker inte jag göra.Det kommer att bli jobbigt.Man ska akta sig för en puckel som ligger i banan.Egentligen har jag fotbollsmatch då men det kommer jag inte att gå på.Elfsborg spelade 1 - 1 mot häcken konstigt.Idag ska familjen till landet jag vill vara hemma för jag har fotbollsträning.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards